/new/

Kadra

Dyrektor- właściciel

„Już kiedy byłam małą dziewczynką chciałam zostać nauczycielką. Zabawa w szkołę była jedną z moich ulubionych zabaw, a prezent pod choinkę w postaci dziennika jednym z nielicznych prezentów, które pamiętam do dziś.  Od 2014 roku udało mi się połączyć marzenia z dzieciństwa z moją pasją. 

Dzieci są całym moim światem , w życiu i w pracy. Codziennie obserwuję jak poznają świat, zdobywają nowe umiejętności, zaskakują mnie swoją mądrością. Zarażają optymizmem. Od nich najwięcej się nauczyłam. Radość z drobiazgów, pokory i spokoju w dążeniu do celu oraz tego, jakie metody najlepiej sprawdzają się w pracy z dziećmi. Dziecko jest dla mnie partnerem. Wymaga indywidualnego podejścia, zasługuje na szacunek i uwagę. Każde jest ważne. Kiedy się spotykamy ja pracuję , dziecko się dobrze bawi.”

Startem na drodze mojego rozwoju były studia z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka . Dające mi dodatkowo możliwość pracy jako terapeuta pedagogiczny oraz logopeda. Dodatkowo ukończyłam studia   w Wyższej Szkole Przymierza Rodziny na kierunku: Oligorofrenopedagogika oraz ukończyłam studia podyplomowe na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku: zarzadzanie oświatą . Dbając o bezpieczeństwo pracowników, dzieci i placówki ukończyłam BHP w Szkole Głównej Gospodarska Wiejskiego.

Uczestniczę również w licznych kursach i szkoleniach  poszerzając  swoja wiedzę. 

Gr Rybki

„Z wykształcenia jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Praca z dziećmi daje mi dużą satysfakcję oraz pozwala spełniać się zawodowo. Jestem osobą otwartą, dzięki czemu w łatwy sposób nawiązuję kontakt z dziećmi, starając się zyskać ich sympatię i zaufanie. Podziwiam dzieci za ich spontaniczność oraz chęć poznawania świata. Z wielką satysfakcją obserwują postępy dzieci na różnych obszarach edukacyjnych. Rozłąka dziecka z rodzicem bywa trudna, dlatego staram się aby atmosfera w grupie była radosna i dzieci czuły się akceptowane. Uważam też, że na duży sukces pracy nauczyciela przekłada się dobra współpraca z rodzicami. „





Gr. Żabki

W moim ponad 20-letnim doświadczeniu w pracy z dziećmi wzięłam sobie do serca słowa Jespera Juul’a „Dzieci nie potrzebują wychowania, ale przyjaznego przewodnictwa”. Chcę być przewodnikiem dla małych dorosłych w tworzeniu swoich własnych osobowości. Jestem dla nich tu i teraz. Dzięki metodzie Montessori tworzę im  bezpieczne warunki do odkrywania swoich mocnych i słabszych stron, poznawania swojej kreatywności oraz potencjału używając wszystkich zmysłów. Nasi Mali Dorośli są indywidualistami, każdy z nich potrzebuje innej podróży, dlatego ciągle poszukuję nowych możliwości. Dla każdego z nich uczę się i rozwijam biorąc udział w licznych kursach, szkoleniach. Chcę, żeby pomimo ich różnych osobowości, czuli się wyjątkowi na swój sposób. Daję im szansę do bycia sobą, do bycia autentycznym.”

„W przedszkolu pracuje 3 rok, praca z dziećmi jest codziennym wyzwaniem, a każdy maluch to nowa radość i ciekawe doświadczenie. Jestem osobą cierpliwa, uśmiechnięta. Nie boję się okazywać uczuć i uczę tego dzieci w przedszkolu. Prywatnie jestem mamą bliźniaków co również przekłada się na moje doświadczenie. Bardzo lubię spędzać z przedszkolakami czas na wspólnej zabawie, piosenkach czy tańcach. Gdy uśmiecha się dziecko mój dzień również jest wesoły. Codzienność z dziećmi jest wspaniała i mam nadzieję, że będę mogła korzystać z niej jeszcze długo.”

Gr. Jeżyki

„Pracując 9 lat jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, mogę każdego dnia patrzeć na uśmiech dzieci, w pełnej ciepła i wyrozumiałości atmosferze. Moje wykształcenie pozwala mi na pracę z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ukończone kursy i szkolenia pozwalają mi m.in. na rozwijanie samodzielności dzieci w oparciu o Pedagogikę Montessori, naukę poznawania liter odimienną metodą Ireny Majchrzak oraz wprowadzania dzieci w świat liczb metodą Matematyki dziecięcej Gruszczyk-Kolczyńskiej. W pracy z dziećmi wykorzystuję dwujęzyczny sposób nauczania, zarówno w zabawie jak i w zajęciach dydaktycznych.”

Gr. Wiewiórki

„Pracuje w Delfinku od 3 lat. Ukończyłam studia wyższe na kierunku pedagogika oraz posiadam kwalifikacje umożliwiające prace z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Obecnie jestem wychowawcą grupy 6 latków- zerówki.  Traktuje swoją prace jako powołanie, każdy dzień jest inny, a uśmiech dziecka jest największa radością dla mnie. Atmosfera panująca w Delfinku sprawia, że każdy dzień rozpoczynamy z uśmiechem, a kończymy z niedosytem! Czas spędzany z moimi dziećmi motywuje mnie do wielu nowych działań i samorozwoju. 

Staram się motywować dzieci do  odkrywania świata oraz dbam, by dzieci swoje poszukiwania mogły prowadzić w atmosferze szacunku, bezpieczeństwa, miłości i życzliwości. Dużą wagę przywiązuje do tego, by dzieci opanowały umiejętność czytania i rozwijały zdolności matematyczne, wykorzystując  metody Ireny Majchrzak czy Edyty Gruszczyk- Kolczyńskiej.”

Żłobek

„Praca w żłobku sprawia nam  wiele przyjemności . Staramy się być wzorem do naśladowania dla wszystkich dzieci. Naszym celem jest wspieranie w procesie usamodzielniania się dzieci. Dużą radość sprawia nam widok samodzielnego ubierania się , korzystania z toalety czy spożywanie posiłków. Każdy nasz dzień wygląda inaczej codzienne zajęcia dydaktyczne są zaskoczeniem dla naszych najmłodszych żłobkowiczów, zajęcia z angielskiego  pozwalają nam uczyć się poprzez zabawę, lubimy się brudzić  świetnie się przy tym bawiąc. Większość naszego dnia jest to nauka przez zabawę. Największą satysfakcją jest , kiedy dzieci odwdzięczają się miłością, zaufaniem i radością widzianą w oczach dziecka”„

Kursy i szkolenia naszych nauczycieli

 „Zabawy logopedyczne dzieci w wieku przedszkolnym” 

 „English is fun – metodyka nauczania języka obcego”

,,Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej’’ 

,,Metody coachingowe w kontaktach z rodzicami i  współpracownikami’’

 „Wykorzystywanie biblioterapii i biblioedukacji w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym’’ 

 ,,Odimienna metoda nauki czytania dr Ireny Majchrzak’’

,,Aktywne słuchanie muzyki wg. Batii Strauss, czyli jak                                                                                          bawić się muzyką poważną’’ 

Szkolenie- Skuteczna komunikacja z rodzicami,  czyli jak rozmawiać aby uzyskać porozumienie.

Kurs Terapii Ręki zgodny z realizacją programu Klucz do uczenia się – moduł „Od bazgrania do pisania”

Motoryka mała – Inspiracje pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym

„Kurs Ceramiki”

„Integracja Sensoryczna- wykrywanie zaburzeń i zasad wprowadzania terapii”

„ Sensoplastyka ”

„ Psychodietetyka ”

„ Bez Kar i Nagród w relacji z dziećmi, samym sobą, z innymi dorosłymi”

„Seminaria na postawie Jespera Juula”